Hopp til innholdet
Er utro og klarer i...

Notifications
Clear all

Er utro og klarer ikke å slutte

2 Poster
2 Brukere
0 Likes
189 Visninger
(@vinterkongen87)
Poster: 1
Nytt medlem
Trådstarter

Hei alle sammen 🙁

Dette er en av de tøffeste innleggene jeg noen gang har skrevet, og jeg håper inderlig at noen kan hjelpe meg gjennom denne vanskelige situasjonen. 

Jeg er en mann i et forhold, og ærlig talt, jeg har vært utro. Jeg vet hvor galt det er, og jeg føler meg forferdelig skyldig og skamfull. Problemet er at jeg ikke klarer å stoppe. Det er som om jeg blir styrt av en sterk trang som jeg ikke kan kontrollere.

Jeg elsker samboern min, men likevel ender jeg opp med å være utro mot henne. Gang på gang. Det er som om jeg blir fanget i et mønster av lyster og begjær som jeg ikke vet hvordan jeg skal takle. Jeg ønsker virkelig å være trofast og ærlig, men noe inni meg gjør at jeg faller i fristelsen gang på gang.

Er det andre som har opplevd noe lignende? Hvordan har dere håndtert slike situasjoner og funnet en vei ut av det? Det å være utro er forræderisk og ødeleggende, ikke bare for forholdet, men også for hvordan jeg føler meg. Likevel har jeg holdt på med dette de siste 3 åra. Litt sånn av og på.

Jeg vil virkelig endre meg og reparere tilliten jeg har brutt. Hvordan kan jeg jobbe med meg selv?

Postet : 18/06/2023 8:29 pm
(@lykkepiken96)
Poster: 4
Aktivt medlem

🤨 🤨 🤨 

Postet : 18/06/2023 9:42 pm
Del:
Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial
Pinterest
fb-share-icon