Hopp til innholdet
Notifications
Clear all

PM og profiler

4 Poster
2 Brukere
0 Likes
549 Visninger
(@heksemesteren)
Poster: 2
Nytt medlem
Trådstarter
 

Et spørsmål?

En kan sende private meldinger til andre brukere, men hvor kan en se profiler og liknende? - er jo greit å vite hvem en evt sender mld til.......

 
Postet : 10/12/2022 9:57 pm
Admin
(@admin)
Poster: 7
Administrator Admin
 

Hei!

Hvis du vil se profilen til noen som har skrevet i en tråd, så er det bare å trykke på brukernavnet til vedkommende. Da kommer du inn i medlemmets profil. 

Hvis jeg vil lese profilen din, så klikker jeg bare der det står "Heksemesteren" rett under profilbildet (som du mangler) i posten din.

Hvis det er en side som viser alle profiler du mener, slik at man kan browse medlemmer, så fins det innebygget en slik side også. Men den har jeg foreløpig ikke gjort tilgjengelig.

Jeg har ambisjoner om at snakkomsex skal være et forum hvor damer i mindre grad enn på enkelte andre forum, blir plaget med hundrevis av uønskede PM'er. 

Bekymringen er at en side som viser alle medlemmer vil gjøre det enklere for overivrige karer å bombardere damene med slibrigheter. 

Så jeg er rett og slett litt usikker på om det er lurt å offentliggjøre siden med oversikt over alle brukere. 

Men jeg er veldig åpen for å høre folk sine meninger om det. Det er veldig fort gjort å legge inn en link til medlemsoversikten. 

 
Postet : 11/12/2022 12:09 am
(@heksemesteren)
Poster: 2
Nytt medlem
Trådstarter
 

Ser absolutt ditt poeng - og ja, det er nok opptil mange nok "sjekkesider" - i så måte.... 

tenker og at etterhvert som forumet fylles opp så vil jo også muligheten med å klikke seg inn via en forumpost kunne gi muligheten til diskusjoner pm osv - så synes det er helt greit slik det er lagt opp pr i dag, -med den grunnleggelsen som er gitt 🙂

jeg synes jo også det er interessant å se på kjønnsfordelingen på slike forum/nettsteder - det er jo som regel 2-3 ganger så mye menn som kvinner - og det virker jo som iallefall 80% av mannfolka er kun ute etter å få seg noe "kjøtt på stakan" 😛  så har full respekt for beslutningen 🙂 

 

 
Postet : 11/12/2022 8:36 pm
Admin
(@admin)
Poster: 7
Administrator Admin
 

Hvis det viser seg at en oversikt over medlemmer faktisk har noe for seg, så er det som sagt en svært liten jobb å fikse. Funksjonen ligger jo der, så det er egentlig bare å legge ut en link. 

Ellers flott at du har forståelse for begrunnelsen. 

Mannfolk flest må selvsagt få lov å ønske seg kjøtt på stakan som du sier, men så må også damene få lov til å reservere seg 🙂

 
Postet : 12/12/2022 12:26 am
Del: